What to do ! ?

ja hej hej ! det var verkligne inte igår jag skrev här..
men kände att jag ville skriva av mig lite..

har varit hemma nu i 2 månader sen ja kom från Brasilien..
vad har hänt sedan dess?

allt har varit upp oned.. då jag för tillfället inte "rider mer"... ofrivilligt val!! med tåren i halsen :S
kan inte vara i stallet utan att börja gråta minst en gång.. -ngt är fel på mig känner jag !?!?

står igen och flippar burgare!. .. -mindre kul

nära vänner som hade stora lovord och tyckte de skulle bli roligt att få hem mig och träffas och prata en massa.. OSV!!  som nu tydligen inte finns där ?! en gåta för mig.. vi skulle ses när ja kom hem.. har fortfarande inte träffats. så nu vet jag inte hur mkt de spelar ngn roll nu längre.. har väl vant mig . ?!

har funnits där för dom Hela tiden! alltid lyssnat och hjälpt till så gott ja kan.. men så är väl livet ?
-Orättvist..
vem finns där för mig då? hade verkligen behövt ngn dom här två månaderna ja varit hemma.. som kanske iaf hade kunnat lyssnat eller kanske tillomed frågat mig hur de är.
men ja har klarat mig själv.. intalat mig själv att de fixar sig! -För de ska de göra!

de har hänt..

de som komma skall är..
att spara pengar för att åka till Australien.. så är huvudplanen.. komma härifrån när ja ändå inte har nå häst att rida.
och efter de vid hemkomst om de blir ngn sådan..
plugg!

vad vet jag inte.. men de känner jag nog så småningom vad som intalar mig.

nu ska jag sova.. kom precis hem från jobbet.. snart upp igen för att hjälpa till lite på ponnytävlingar på GRS..

lycka till alla.. och lycka till framförallt till Lovisa Carlsson - Day Dream och Cajsa Holmgren - Tuffe<3 och Lamento!

hade !


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback