back in sweden

hej !
im back in Sweden!

jag landade på arlanda i torsdags kl. 14.50. ska jag vara helt ärligt tyckte jag de var så skönt att äntligen kommit hem efter den långa resan så fällde en liten tår..

blev upphämtad av mamma, sara och ursöta Emil. =)
blev grillning och lite mys med familjen, sen ville jag ut till stallet och klappa på hästarna men de tyckte in mamma.. för jag hade rest från dörr till dörr i 29 timmar utan att kunnat sova.. plus varit vaken och grillat.. hon tyckte jag skulle vila och absolut inte köra bil när jag var så trött..

lite sur blev jag men stannade hemma, gick och la mig vid 19 tiden. vakna kl 04 på morgonen aspigg.. och tänka..- happ NU DÅ??

så pallrade mig upp.. gick ner och käkade frulle och kollade på tv.. sen var de tråkigt så tog en lång skön dusch !
när klockan började närma sig en 06.45 så klädde jag på mig lite och tog cykeln ut på en tur,.
hamnade först på jobbet och hälsade på dom som jobba..
sen efter ngn timme där cyklade jag vidare till Stallet för att rida och hoppa Canan lite.

träffade på alla söta som var på läger..
kom springandes till mig i stallet när dom såg mig.. så blev så rörd då så börja även då gråta.. (väldigt känslosam första dagarna).

men tyvärr så var inte leffe och kine där för dom var på tävling i tierp,,

åkte till Tierp på lördagen träffade en hel del folk som jag inte träffat på länge. de var mys =)

träffade ju L och K då iaf =)
men hoppas på att träffa dom lite mer i veckan.
har saknat dom och elsa,lovisa,olivia och ah.. alla dom där skruttarna !


var ut på lördag kväll med Frida jocke och brorsan.. blev en lugn kväll men trevlig.

sen på söndagen började nog verkligheten komma i kapp mig lite.. kände mig inte alls lika sprallig..
visste inte egentligen vad jag tyckte om att va hemma..
jag tycker de är superskönt!!!
MEN !  jag har liksom ingenting att göra..
är van att ha fullt upp hela dagarna!
haft hand om Sillen och ridit Dorse osv.. nu har jag liksom INGEN egentligen.. men ska rida mamsen och syrrans häst ngn gång i veckan och hoppa.. så de är ju nice att rida ngt!
men vill ha fler !
kanske inte binda upp mig men iaf ngn gån då o då.. aja de löser sig nog..

en klok sa till mig häromdan att jag reste ju inte för att komma tillbaka och ha de precis som innan.. måste hitta nya vägar.
tar nog ett tag innan jag kan släppa att jag ändå varit i Stallball i flera flera år! jag hör hemma där liksom..
med dom andra tjejerna..

aja en dag så känns de bra igen hoppas ja..


idag har jag jobbat mitt första pass.. 15-22.
de gick bra.. träffade faktiskt bara en ny medarbetare..


aja förutom alla dryga tankar i huvudet så saknar jag ju redan min ANNZO!! så kul vi har haft !!
pratat med henne i telefonen iaf nästan varje dag hehe..
ska ta mig till Sthlm ngn helg så kan vi busa igen :D


nu ska ja sova! God natt allesammans!!
KRAM!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback