tjarå !

ja hejsan!
de var längesen jag gjorde ett inlägg så tänkte väl ta mig i kragen och göra de !

som ni flesta kanske redan vet så är jag inte hemma i sverige.. är kvar i Brasilien. tar hand om hästarna fortfarande men mer som halvtid..
har ingen biljett hem heller.. så hur de blir me de får vi se.. ingen panik!
jag ska få hjälp med allt sånt fix av proffsen på måndag,:D 

sen på måndag drar vi till sao paulo en vecka och bor nere vid beachen med Guto.
ska bli himla skoj..

annars vad som hänt.. så får ni gärna kika på mina kort! dom säger nog de mesta.
de har varit biljardkväll, bowlingkväll (som jag vann) . grillkväll hos Pia.. ah.. de har varit full fart sen annzo kom.
hur kul som helst ! :D

nu ska vi gå in lite tidigare från lunchen och ta hand om 2 hästar till.. sen en promenix i de assköna vädret hem till Pia för att lägga oss vid poolen ! :)


hoppas de blev en lite update iaf.! mer kommer väl sen !


tjing tjing

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback