The Beach och annat skoj !

hej !
nu var det längesen jag skrev ngt.. men här kommer de lite om vad som hänt.

förra helgen var vi hemma hos monique ! de var otroligt fint där men väldigt KALLT!!
vet inte hur mycket kläder jag proppa pá mig.. jag sa till Annzo innan att vi kanske skulle ta med en varsin jacka.. men neeej sa hon..
där fick vi !!

utanför Monique

men vi hade askul där! var ute pá Vodkabar och drog i oss lite Vodka, där hade dom en Scen och stog och spela pá sá när vi kom in där sa Annzo att Tezz!! - där ska vi stá och sjunga sen ;) - Aja sa väl jag..

och sen helt plötsligt kom de fram en Tequila flaska!! GUTO!!! aja där satt alla och drog i sig Tequila efter massa vodka.. jag och Annzo tittade väl lite pá varandra och sa att vi lär nog vara försiktiga nu !

de gick fin fint de !

sen efter en stund blev vi tjenis med bandet som spelade.. fick lána fina smá gitarrer eller vad de nu var??
sen sjöng vi.. och sá sjukt roligt hade vi !


vi liva på scenen ! :)


efter Vodka baren drog vi vidare till ngn bar som hette Wonkabar.. stod en massa karlar och pussades.. sá jag frágade om de var en gaybar.. men de var de tydligen inte.. vilken lögn má jag säga!!
men kul som attans hade vi ! träffade pá massa trevligt folk.. som tillomed kunde snacka engelska ! den ni !
inne pá klubben var de ju mörkt sá hade ingen aning om vad klockan var.. men sen när dom stängde och vi gick ut.. sá var de dagsljus.. klockan var 06.30..

tiden gár fort när man har roligt !!

aja helgen var rolig.. vi ákte hem till farmen igen pá mándagen.
och var där till onsdag tror ja.. ingen koll längre..

första natten vi sov pá farmen igen var otroligt händelsrik!!
jag och annzo sover i samma rum... städerskan hade varit där och städat sá skydden för fönstrena var försatta.. alltsá väldigt mörkt inne !
mitt i natten vaknar jag av att Annzo skriker i PANIK!!!
-Tezza VAKNA!!! TÄND LAMPAN!!
jag fattade ju ingenting.. sov jue !!
sá dá skriker hon ännu mer i panik
-TÄND LAMPAN NU!!! TEZZA!!
och jag fár panik själv och frágar varför medan jag i panik försöker hitta den satans lampknappen !!
dá skriiker hon igen att de är ngn i sovrummet..
DÁ!! fick jag panik má ni tro.. hjärtat höll pá hoppa ur kroppen.. och intehittade jag knappen heller..
efter en stund lyckades jag hitta den.. och som tur var sá var de ingen där!!

dá vaknade Annzo upp ur sin mardröm oxá.. men shit vad rädda vi var b'da tvá..
aldrig känt hjärtat dunka sá hárt tror ja..

sá efter en stund frágar livrädda Annzo mig om hon fár sova med mig..
rädda som vi báda var sá sov vi i samma säng.. hade lampan pá, startade datorn med musik.. haha tog mer än en timme innan vi somna igen..
kan inte beskriva panik känslan i kroppen! haha men dagen efter skrattade vi ganska mkt át de hela.. !!


men iaf dá sá ákte vi till Gutos place typ nära Santos pá onsdag eller torsdag... en ö.. sá vi har varit vid beachen :D väldigt fint här!


på väg till beachen!


 MYS!


Krama trädet ??


annzo njuuuter !


ser lite bitchig ut mot papparazzin Annzo!


steek



någon är överlycklig av att vara på stranden ;)



Njuter !


lyckliga tjejer  !


Skrattar fara mitt i ansiktet!! HAHAHA!!



denna bild på annzos akrobation får avsluta bilderna ;)

aja förutom dom här fantastiska dagarna så har de dock regnat dom tvá sista dagarna.. men har varit ganska skönt för mig dá jag har ákt pá en förkylning..
tror vi áker tillbaka till farmen idag igen.. ska faktiskt bli skönt.. máste fixa med att skriva ut min hembiljett osv..
sá allt är färdigt.

sen pá torsdag är tydligen planen att vi ska festa !..
de tvá veterinärerna har tydligen planerat ngt.. känns lite lurt pá gáng sá jag frágade vilka mer som skulle med.. och dá skulle Daiana och Luis oxá med.. dá kändes de lite bättre..! tror de blir riktigt roligt..
en fest innan man drar hemát !


den 10 Augusti áker jag frán farmen. hemma den 11e.
Annzo áker dagen innan mig..
typ ngn helg efter hemkomst har vi planerat en liten sthlms vistelse för mig..sá är planen iaf. och hälsa pá Annzo där.. blir skoj..


hoppas ni fátt lite uppdatering..

see ya soon at home  !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnéa

Jag är glad att du trivs och har kul ... Shiiiiit vilken erfarenhet ! Men vi längtar efter dig här hemma också och tycker att du är på tok för långt borta! Rida och festa och sola o bada kan man göra här nu också! Seeeees snart!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback