Travet snart !

tjenixen!

nu börjar de dra ihop sig till travet tävlingarna !! =)
ska bli roligt att vara där och kolla och såklart hjälpa till!
i söndags var vi ett gäng på.. 10 max 15 stycken som bar och körde hindermaterialet till travet..
vi kan ju vara glada att alla jobbade på som tusan !

hoppas de bli fler som hjälper till på söndagen..

aja förutom tävlingarna så ska jag få vara med och hoppträna imorn !! och tro mig.. jag är sjukt taggad..
de var längesen jag tränade för Leif nu .
kul att de dyker upp ngt rooligt såhär mitt iveckorna !

känner mig fortfarande lite lost..
har fööör mkt i huvudet som spökar. ska jag åka dit ? eller dit kanske ? eller ska jag vara kvar ? men ska ja plugga då? och vad vill jag plugga isf ? och ska jag plugga i gävle ? eller götet ? sthlm?
ah ni förstår.. de är ett stort virrvarr!

så nu ska jag bara försöka hålla mig lugn.. ta dagarna som dom kommer lite mer..
och på sikt planera vad jag vill!

nu ska jag bara se fram emot en helg med massor med GRSare !! :D:D


puss o kram! !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback