sammanfattning sista månaden !!

ja men hejsAN!!

som ni flesta vet så kommer jga hem SNART!! skulle egentligen varit hemma för en månad sedan..
men då dök de upp en tjej som heter Annsofi Matsson här i Brasilien. blond, blåögd och allmänt förvirrad !
på ngt vis direkt när vi sågs och pratade lite med varandra så bestämdes de att jag skulle vara kvar en månad till på semester !

sagt och gjort. jag stannade kvar !
redan första kvällen vi va hemma ihuset.. kände inte varandra.. så började vi avsluta varandras meningar, säga samma saker på samma gång.. ah massor med såna saker..
brukar säga att man gör så om man umgåtts för länge.. de hade ju inte vi gjort.. så de var lite småroligt..

idag är de inte liika roligt .. för nu är vi nästan lite trött på att hela tiden säga samma lika hela tiden.

aja.. tillbaka där jag va.

vi satte oss ner och checka datorerna och chillade lite.. sen blev båda rastlös och fundera på.. vad händer nu???
Jag har en bacardiflaska i kylen sa jag !
så då satt vi här hemma och grogga och blev lite lulliga och hade askul!

dagen efter hade Annzo beställlt att vi skulle käka ppizza på kvällen !
Mums! =)


sen veckan efter de så tog vi kontakt med Guto och drog iväg in till Itapira och drack öl och spelade biljard.
jag, Guto, annzo och Marcos.

vi var två lag.. tjejer mot killarna.. vi förlorade dock..:S dom hade bara tur!
men roligt var de..


någon dag efter drog vi ett helt gäng och drack öl och bowlaa !!jag hade varit kaxig innan och menade att jag skulle vinna på bowlingen iaf !!
sagt och gjort.. så vann jag  :D
började med en strike.. ville ju visa direkt vart skåpet skulle stå!
så sista klotet jag rulla ut visste jag att jag hade vunnit så tog en baklänges !
hör och häpna.. jag fick ner alla käglor ändå! betyder ju bara att man är bäst





våra ölkannor !

under denna kväll hittade även jag och annzo den fina studsmattan! :D




inte finaste poserna men kul som attans var de :D!

och inga brutna ben !

någon kväll efter de här och efter lite vila så blev de grillning vid brasan och öl hos Pia !  =)
som är otroligt mysigt !


Tezzan förbereder


efter grillningen så drog jag, annzo, renato och giselda hem till oss pch körde lite ölspel..
svenskt ölspel..
Renato kunde inte hantera de och spydde faktiskt tillomed.. :S

haha klenis!



Spyhinken i högsta hugg!! haha


dagen efter var de vrmt och skönt så vi bestämde oss för att ta en promenix till Pias pool =)




efter de på kvällen blev vi ivägbjudna till Posse på lite öl ! =)
bilderna får tala mer än mitt skrivande! kul hade vi iaf













ah har inte plats med fler bilder därifrån

nu kommer de bilder från ngn kväll efter när de var rodeo !! :D
där vi träffade massor med poliser och stora biffiga killar.. fick för oss att vi skulle knäppa kort med alla..
vi lyckades ganska bra !













ja de var lite kort från rodeon :D
sen efter de åkte vi en weekend till Curitiba till Moniques place !! hade oxå väldigt roligt där !
korten får även berätta



VODKABAREN!!!











jaja.. nu var de nog med de :P

helgen efter åkte vi till beachen !! hos Guto!

































Med en SUPER glad annzo avslutar vi bilderna från beachen! och alla andra kort..

vi har haft så sjukt roligt här tsm.. och nu är de bara några dagar kvar till vi åker från varandra.
men de slutar inte där.. jag bor i gävle som ni vet och annzo bor i Sthlm..
så förbli vänner och ha roligt hemma finns de inga tvivel på ! :D

hoppas ni verkligen har förstått på bilderna att de har varit awsome!
jag ångrar inte ett dugg att jag blev kvar en månad till..
men nu är jag mätt och känner mig förväntansfull att få komma hem och träffa er alla..


Puss och Kram !!





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback