händelserika dagar

ja som ni vet så stannade jag kvar här i fina fina landet Brasilien.
de gick inte att ändra om min biljett.. pratade med KLM alla tre personer jag pratade med sa att de räckte med ett läkarintyg för att kunna ändra om min biljett... för all del tänkte jag.. sagt och gjort skaffade mig ett läkarintyg.
skickade in de till KLM..

förutom allt detta så behövde jag fixa nytt visum oxå..

så i går tisdag pallrade vi oss (Guto, Annzo och jag) till Campinas för att fixa visum..
först skulle jag inte få förlänga de då jag redan hade gjort de en gång.. men hon fixade de.. så nu är jag här legalt tills ja åker hem..

efter de stannade vi till hos Gutos vän som skulle fixa hembiljetten åt mig via KLM..
dom på KLM säger då att dom inte kan acceptera mitt document från läkaren.. och att jag måste köpa en helt ny biljett hem..
vi kollade upp lite bilkjetter.. dom låg på Minst 12 000:-... de tänkte ju inte ja betala.. så lite depp blev man ju.. har visum till 10 augusti.. så lyckas jag inte få ngn biljett så får ja väl lov att stanna.. men då kan jag inte fixa nytt visum. ja som ni märker blev de lite krångel.

depp som jag kände mig åkte vi hemåt och jag tänkte höra mig för med reseförsäkringen och allting idag..
men satte mig vid datorn en stund igår kväll innan jag gick och la mig.
började snacka med Björn på msn.. ringde upp honom via skype och snackade lite..
då säger han åt mig att gå in på den här sidan allaflygbiljetter.se.. 

så vi gjorde de.. hittade en hemresa för 4144:- vågade inte vänta så jag bokade och betalade.
så nu har jag en hemresa :D Tack snälla Björn!
blev dock den 10e augusti ist för den 9e.. men de är ju skitsamma..

gick in på den sidan idag för att bara kolla vad priserna hade legat på om jag bokat idag..
och vet ni vad ?!?!? de fanns inga biljetter kvar varken 6,7,8,9 eller 10e augusti.. PUH tänkte ja..

ah så nu är de fixat ! så nu är jag lugn igen.


annars min lille vistelse här.. är här på semester sista månaden med Annzo.. vi har haft så sjukt roligt..
har ont i käken har skrattat så mkt i flera dagar.

på fredag flyger vi över och hälsar på monique i några dagar. sen på vägen hem nästa vecka stannar vi och bor på beachen oxå några dar.

ikväll ska vi på Rodeo :D


inge mer text för min del.. men lägger in lite bilder ist så får dom tala för sej !! :D Enjoy!


Jag förlorade andra omgången (pga fusk av dom andra) i bowling så jag fick lov att krypa under bordet!


Hittade en studsmatta på bowlingen!



jag har faktiskt ingen riktig aning om vad som är så superkul! men roligt verka vi ha de iaf



the dreamteam på biljarden!


Fixar krubb!

Bad och mys!





på Daianas födelsedagsfest


Fina Annzo!


Jag förstår inte ett ord vad han säger.. och Annzo blir så glad när kameran är igång ;)

aja den bilden får avsluta detta inlägg.. har massor mer kort men kan itne lägga in alla heller..

hade fint !

jag kommer hem den 11 augusti till sverige.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback