In the City!

ja.. igår kväll blev jag medbjuden av Daiana att följa med henne till City till hennes vänner..
schysst tänkte jag och hakade på..

Daiana

kvällen var heeelt galen! Öl och smirnoff och vodka..
de var intaget av dricka. höll mig lugn ja! dom försökte hejja på mig för dom ville tydligen se mig go crazy!

dom pratar ju inte engelska! Daiana kan litegrann och försökte verkligen översätta de hon kunde till mig.
alla där var så facinerade.. man känner sig verkligen i centrum! tjejer och killar sitter och säger att jag är så vacker med mina ögon och allt va de nu är.. vissa skulle följa med mig hem till sverige..

Renato kom oxå dit lite senare.. han är duktig på engelska så han kunde översätta lite mer åt mig.. =)

de var galet men jag hade verkligen väldigt roligt! så dom pratade ngt om att åka dit imorgon oxå.. så vi får väl se om de blir ngt av me de.




Han skulle med mig hem till Sverige.. han försökte övertyga mig om att han var en riktig Stallion!







ja nu får de vara bra med bilder.. lägger upp fler på fejjan.
mer detaljer om exakt allting orkar jag inte skriva!

nu ska ja sova! kl 19.06.
kom hem 03 igår och upp och jobba 7 imorse.. så har lite att ta igen ;)


god natt!
// Tezzii

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback