Fixartezza!

ja idag har jag varit lite flitig iaf..
började morgonen med att rida alla hästar fram till lunch..
sen blev de till att laga krubb.
sen har jag legat i solen typ i ett antal timmar..
tröttnade på de när batterit i datorn tog slut så hade ingen mer musik.

har en glödlampa i mitt badrum som har dött.. så jag tog mig en stor stol med armstöd på.. så ja skulle nå upp till taket.. tog bort den gamla och satte i en ny! så nu ser jag ngt igen där inne..

sen har jag varit ute och härjat runt lite och knäppt lite fler kort på stället här...
så jag har i mina samlingar! åker ju hemåt snart så man får passa på.

efter jag la in dom på datorn så har jag inte gjort så mkt nytta.. sen fick ja ett litet meddelande om att de var Arn på tv här..

Tvn såklart fuckade upp för mig.. men jag fixade problemet för en stund.. kanalkortet satt glappt.. och gör de fortfarande..
de funkar i typ 5 minuter.. sen slår den av och börjar om.. så jag tappade tålamodet ganska snabbt!! och stängde av och gick därifrån..

så nu är jag här.. och funderar starkt på att sova.. känner mig slö.. lite ont i huvudet oxå faktiskt..
men kl är 19.45..

ah.. funderar på de en stund


god natt!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback