skånelandet!

yes Here i come ! 
 
klockan 08.00 tänkte jag att bilen skulle åka från Oriongatan 10 i gävle mot Galoppvägen 109 i Dösjebro!
de är bara cirka 75 mil.

för er som inte riktigt förstår vad ja ska dit och göra. jag ska dit och jobba med unghästar.. menas att jag ska rida in, utbilda hopphästar.. ska bli sjukt roligt !
har även Anna Lindberg där nere som jag inte träffat på länge nu ska bli kul =)

kommer bo på gården.. i en lite stuga typ har jag fått höra.. kan bli mysigt!

har alltså sagt upp mig från McDonalds i hemlingby.. inge mer flippa burgare ! tänkte ta mig längre ut här i världen.. så får jag bara hoppas de går vägen ;) hihi

så jag kommer alltså åka bil själv imorgon i många timmar.. så har ni tråkigt eller vill prata så ring gärna så jag får lite "sällis" :D

hejsvejs!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback