sliten

fyfan! idag har jag varit sjukt trött.. men så sjukt roligt jag hade igår.. de var helt Crazy..
brassar är galna som sagt.. en sak som nästan alla kunde säga på engelska var Kiss me..
no no no!

vaknade vid 12.. tvättade lite, fixade frulle och tog en dusch..

sen tänkte jag ta en promenad till Pia och Pedro.. hann väl gå en bit.. sen kom en bil efter mig så fick jag skjuts av Renato dit..
varit där och bara tagit de lugnt .. åkte sedan hem och fixa krubb..

och faktiskt inte gjort ngt mer vettigt idag!

kl är nu efter 00 i sverige och är alltså den 4 Juli!
så imorgon måndag för mig är de exakt tre månader sen jag kom hit..

och imorgon är de en vecka kvar till jag flyger hemåt.
inför de har jag såklart lite blandade känslor!
funderar vad fasiken ja ska hem o göra ?

ska bli superkul att träffa alla ! =)
ska träna ordentligt hemma med de jag lärt mig här så jag inte ramlar tillbaka ngt..
har ju Dorse och ska hoppa på Canan lite oxå har mamma tydligen bestämt.

sen i höst ska ja nog ta mig ngn annanstans! somewhere! jobba? semester ? ska iaf göra ngt..

och har redan nästan planerat att jag vill ju hit igen och bara hälsa på senare.. nästa år?
får se hur allt ser ut då.
kommer ju sakna folket här..

framförallt Pia! haha kommentarer som ingen annan! :D


ah ja tror allt blir bra iaf ! på ngt vis löser de sig.. kanske kommer på nr ja kommit hem vad ja ska göra..
en blixtidé ;)


ne imorgon börjar en helt vanlig arbetsdag! några ska få longeras över bommar imorgon..
bilder på mina två treåringar har jag fixat!
men de gick för långsamt att ladda upp dom här.. så dom finns på fejjan snart

God natt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback