glad midsommar!! =)

Happy midsummer !!

jag har faktiskt ingen hemlängtan alls för att de är midsommar !
däremot så hade de ju varit guld och väldigt roligt att varit med! kubbturneringar och allt hyss man gör!
jag sparar mina hyss till nästa midsommar :)

vi drar och käkar pizza ikväll ist !
för idag är en vanlig dag i brasselandet.. så imorse när ja gick upp och såg alla statusar på fejjan att alla ska iväg och slira och härja.. så klädde ja på mig ridkläderna och gick ner och jobba!
men de är helt okej ! har varit en bra dag idag..

på eftermiddagen så åkte vi hem till Pia och lagade upp lite prylar.. däribland fick mina stövlar och stövelskaft oxå lagas ! Gött! !


men nu är de dags att få håret torrt och liite stylat iaf.. svårt nu när de blivit lite längre.. har ju inga bra grejjer här;)
en mini hästtoffs har ju varit nu varje dag nu näär jag jobbar iaf... lättast så. men kanske ska ha de utsläppt ikv ?

ingen bryr sig iaf men ändå ;)


tjingeling!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback