seg!

lunch! ätit och nu sitter jag och småvilar lite..
men passar på att göra ett blogginlägg..

idag känner jag mig trött.. inte i kroppen men huvudet.. tänker för mkt!
så jag nästan blir irriterad.

tur att hästarna är duktiga!

ja ska börja tvätta upp en massa grejjer som jag kan börja lägga ner i väskan som jag inte använder.
får göra de imorgon eller nåt..


och förutom de så vill jag ha sol och värme!! inte solat på typ hela månaden bara litegrann på lunchen..så nu är man blek igen..
de är sol men inte så pass varmt.. ´
får hoppas på finväder hemma när ja kommer dit !

de här året ska bli ett bra år! har jag bestämt..
börjar ju bra med att ha varit här 3 månader.
sen om två veckor blir de liseberg med Moa och efter de hälsa på Agnes =)

sen ska ja väl hitta på nå roligt efter de oxå.
ska även få följa med några grabbar från jobbet ut och vandra ! de ska bli spännande.
dom tror dock inte ja klarar de.. men ja ska allt visa dom! :)


ne nu ska ja vila sista stunden på lunchen.. sen har jag Atila och Cortona kvar att rida.


kram på er alla där hemma !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback