allmänt!!

hej hopp!!
nu är vi tillbaka på farmen efter en helg på beachen med Guto!

Guto är bög och menar på att han har otur och aldrig hittar ngn bra kille osv.. okej så kanske är fallet för den otroligt snälla människan !
så han har väl bett om vår hjälp.. han kommer till sverige i oktober och tillbringar sin tid i sthlm !

planen är att vi ska hjälpa honom och hitta lite karlar ;)
men nu börjar jag få lite delade tankar om den saken!!
hela detta land verkar bestå av bögar.. (inget emot dom ).. men när jag kanske vill hitta ngn straight till mig..
ah de går inte.. de närmaste jag kommer är en halvbög.. (han är asrolig! ) men ingen straight..
knepigt tycker jag.
och Guto va ute och träffade ngn ny karl varje kväll vi va där!! de är nog jag som behöver hjälp här ??!?

aja får lösa de på sikt känner ja..


imorgon så ska jag och Annzo faktiskt rida Pias hästar.. har inte ridit på 3 veckor nu.. så jag ser faktiskt fram emot de :D

så imorn blir de upp tidigt !

sen på torsdag ska vi tydligen festa ngt med veterinärerna här och daiana, Luis, Guto och Marcos..
ska nog bli skoj :D


nu är de sovdags!! tjing tjing
om snart 7 dagar åker jag med planet hem till Sverige! helt ärligt så ser jag fram emot att komma hem och träffa alla :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moa

Jag saaaknar dig. Jag vill festa!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback