nervös !!

ja.. nu har Annsofi kommit hit till mig och pia i brasilien.. !
så otroligt roligt !  har inte haft en enda tråkig stund sen vi hämtade upp henne ! ;)

varför kom hon inte hit tidigare !??
aja får ju träffa henne nu iaf..

har ju varit helt inställd på att åka hem ! alltså imorgon! men har nu ändrat mig och SKA! stanna en månad till..
måste dock ringa KLM imorgon och fixa detta! puh.. sällan ute i sista sekunden liksom !! hoppas verkligen de går bra.
kontoret på KLM öppnar 09.00 svensk tid.. så min väckarklocka kommer stå på 04.00 i natt ! då ska jag försöka rniga dit och fixa detta.. skulle de bli problem då skickar jag Pia på uppgiften.. som fixar Allt! =)
lite nervös är jag! !!


kommer bli en avgift på de hela.. men vafan lätt värt ! :D


ahja.. nu är de sommarskrål på datorn! två galna tjejer (Tezz och Annzo) sjunger glatt med !


idag har vi tagit en tur runt sjön!
skulle knäppa kort.. några blev de.. sen hade ju tydligen inte jag laddat kameran .. så vare med de !
men här kommer lite foton !


Annzo och Cyrano


jag och Atila


Annzo och Cyrano


Cyrano och Atila.. Myys



mee


Annzo





 ja fler bilder kommer sen :D


btw!! måste berätta.. vi va och åt pizza ikv.. ! efter en stund drickandes öl behövde man ju tömma blåsan..
sagt och gjort.. gick fram till handfatet för att tvätta händerna..
trycker på tvålpumpen.. och va hände då? jo den jäveln attackerade mig!!! fick tvål Rakt i ögat!!! snacka om att de sved.. Annzo skratta så hon vred sig! och själv skratta ja och grät nog samtidigt.. !
fyfan!! de var de sminket ! ..

osminkad på ena ögat blev de resten av kvällen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annzooo

love it! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback