delade tankar!

hej alla kära vänner ! 
 
ja som ni flesta vet drar de ihop sig nu till hemfärd till sverige..
ärligt talat så ska de bli superkul att som sagt träffa alla osv..

varför jag åker hem nu som kanske några undrar är för att jag känner nu i mitt liv att jag ska ha mer än bara hästarna.. kanske ett annat jobb och satsa på hästar på sidan om de..
så känner jag NU! ..

ändras de inom ngt år eller så.. ja då drar jag iväg och jobbar igen..

känns faktiskt lite sorgligt att lämna alla här.. nu när jag börjat umgås med Daiana, Luis, renato osv.. träffar lite annat folk.. de är väldigt roligt att hänga med dom..
så jag känner nästan att jag skulle kunna komma tillbaka senare och hälsa på Pia och dom igen.

vill ju resa runt lite längre fram.. så man kansek ska ta detta som en av hållplatserna ?!


aja.. de snurrar mkt i mitt huvud just nu .. jag åker hem. landar, träffar alla och har de fint nu .. så får jag se sen vad som faller mig in att göra.. !


blä säger ja.. blir tokig när man har 100 olika tankar i huvudet..


aja.. de har varit superkul här.. har lärt mig enormt mkt om stora och små saker,, lite teknik osv...
ångrar inte en sekund att jag åkte.. jag tror de har gjort mig till en bättre och gladare person!.
har varit glad sen jag kom hit.. lite hemlängtan mellanåt.. men de hör till..
och de har fått mig att som sagt redan nu börjar tänka vart jag ska röra mig sen ?!

ska nog ta en sak i taget !! Sverige och kära vänner ! here i come !! ses nästa vecka :D

kram





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback